teisipäev, märts 1

Tublid

http://vahastu.wordpress.com/2011/02/

Antud artikkel valgustab meie tublimate tegusid.
Tore on teada, et mindki oli esitatud kandidaadiks. Pean tunnistama, et mul on veel pikk tee käia, et väärida tunnustust. Minu tööd ja tegemised kahvatuvad nende tegude kõrval, millega on hakkama saanud meie tõeliselt tublid ning vaprad kodanikud.
Au ja kiitus Ene Ruudule, kes minu kandidatuuri tõstatas ning Helgi Männikule, kes mind esitas. Nende abiga olen õppinud nii oma tööd tegema kui ka oma eriala hindama.
Helgiga on külarahval väga vedanud.Ta on väga abivalmis ja aktiivne inimene. Tema abiga olen raamatukogus korraldanud palju huvitavaid üritusi. Helgi on aidanud edendada külaelu, kirjutanud ja kujundanud mitmeid omanäolisi repertuaare jne. Ta vääriks igal juhul medalit.
Rääkides Vahastu inimestest ja nende tegudest, siis on hea tõdeda, et meie külas elabki väga toimekas rahvas. Koos tehakse koristustöid, koos pidutsetakse ja muredki jagatakse koos.


Kommentaare ei ole:

NB!

  RAAMATUKOGU 27. MÄRTSIL SULETUD OLEN KOOLITUSEL VABANDAN