neljapäev, oktoober 4

Septembrikuu raamatud

Raamatu lühitutvustuse saamiseks klõpsa raamatu pealkirjal.

Lender, Mae Kui mäng on lõppenud
Mae Lender (sünd 1981 on Viljandimaal sündinud noor autor. Ta on lõpetanud Viljandi Kultuuriakadeemia raamatukogunduse ja infoteadus erialal. KIrjutamist alustas reisikirjaga  "Minu Taani" (2010). Aasta hiljem nägi trükivalgust ta esimene romaan "Eleanor" (raamatud olemas Vahastu raamatukogus, vaata teavikute kohalolekut elektronkataloogist URRAM....)

Wieslander, Jujja "Mamma Muu ja Vares"

Mamma Muu ja Vares
Mamma Muu ja tema vahva Sõbra Varese juhtumised...


Õnnepalu, Tõnu "Mandala"
Tõnu Õnnepalust saate lugeda siit

Tohvri, Erik "Mere taga" 
 Erik Tohvri kohta loe siit

Kolakowski, Leszek "Mida küsivad meilt suured filosoofid" 
Mida küsivad meilt suured filosoofid

Gerhorld, Pille " Gerhold, Pille" Minu Brasiilia: sipelgajaht vihmametsas"
Minu-sari, loe siit


Kaun, Eeva "Minu India"



Roberts, Nora  "Tunnistaja" 


Kass, Kristiina "Õpetaja Kusti kummitab ja teisi jutte"


"Maitsvad seenehoidised"  Põnevad retseptid

Maitsvad seenehoidised

Raamatute kohalolekt vaadake elektronkataloogist URRAM

Head lugemist!

Kommentaare ei ole:

Uued raamatud

 Arikainen, Ene "Karulauk minu aias ja köögis" Azojan, Tiina "Metsavend Erich Jerlet" Lattu, Kaisa "Hambaarsti po...