esmaspäev, aprill 1

Uued raamatud


Kanarbik, Mia Leelo "Tubli tüdruk"

Kättemaks
Põder, Rein "Kättemaks"


Jõe, Aliis "Viimane laev"
Jää minu juurde
Vaher, Silja  "Jää minu  juurde"

Kiusamine Eesti moodi ehk Ãœks elu veel
Ernits, Marje "Kiusamine Eesti moodi ehk Üks elu veel"

Verest nõretav habe. Sari Moodne aeg
Galera, Daniel "Verest nõretav habe"

Koduloom
Grebe, Camilla "Koduloom"
Lockhart, E. "Me olime valetajad"
Platt, Jo "See olid sina"
Ballisaali kohvik. Sari Varraku ajaviiteromaan
O`Loughlin, Ann "Ballisaali kohvik"
                 Ingel ja idioot
                  Nõu, Helga "Ingel ja idioot"


Kõiva,Mare "Eesti loitsud"
AASTAAJAD pilt
Turovski, A. "Aastaajad"
            Minu Austria. Suusamägedest põgenikeni
        Mittermayr, Liina "Minu Austria"
Lõngast loomine. Kudumeid ja heegeldisi
Lilleste, Piret "Lõngast loomine. Kudumeid ja heegeldisi"

Kommentaare ei ole:

NB!

  Vahastu raamatukogu 17. aprillil suletud Olen nõupidamisel. Vabandan!