teisipäev, aprill 7

Veelkord ELLUst

Olen ka varem kirjutanud ELLUst ehk Tallinna Keskraamatukogu e-raamatute laenamis- ja lugemiskeskkonnast, aga ma teen seda korra veel.
  Soovitan, kel vähegi võimalik ja lugemishuvi piisavalt suur, kasutada ELLU keskkonda. See on imelihtne, tuleb end registreerida Tallinna Keskraamatukogu lugejaks ning saadki ELLUST raamatuid laenutada ja lugeda. Seda kõike saab teha oma kodus ja oma arvutiga. Mina registreerisin end kasutajaks ID-kaardiga, aga saab ka Mobiil-IDega. Sisselogimiseks võib samuti kasutada, kas ID-kaarti, Mobiil-ID või isikukood+salasõna. Mina proovisin kordamööda kõikide variantidega  - õnnestus.

Raamatute laenutamine on tasuta, mis on ju eriti tore. Ennekõike soovitan  tutvuda ELLU lehel oleva kasutajaga, kus on vajalikud juhised  kenasti kirjas.
Punase ringiga märkistatud sakile  klikates avaneb ELLU kasutaja ning lugejale vajaminev info.

   Julget kasutamist ja mõnusaid lugemiselamusi 😊
  Tugevat tervist ja kena kevade jätku.

Kommentaare ei ole:

Uued raamatud

 Arikainen, Ene "Karulauk minu aias ja köögis" Azojan, Tiina "Metsavend Erich Jerlet" Lattu, Kaisa "Hambaarsti po...