neljapäev, september 8

Uued raamatud ootavad teid

Gregori, Evert Kesk surnuid lilli
Marinina, Aleksandra Kolme eituse seadus
Jõerand, Ragne Minu Bollywood: elu nagu India filmis
Jõeveer, Tarmo Minu Haiti: ellujääja
Lepik, Meeli Minu Omaan: kaamelist Porscheni
Toose, August Pranstuse vang: mälestusi sõjavangist
Heldt, Dora Puhkus koos papaga
Vainola, Kätlin Tiigielu aabits
Kirk, Cindy Tundmatusse armunud: Tüdruk veiniplekiga kleidis
Hainsalu, Lehte Vastmata kõne
Lepp, Marta 1905. aasta romantika, järellainetus...
Rumor, Karl Aegade sadestus: olusid, iseloomustusi. Ingliste küla lugu
Rinne, Artur Kui mina olin väiksekene
Prants, Hindrik Minu elukäik: mälestusi ja pärimusi
Pinna, Paul Minu eluteater ja teatrielu 1884 - 1944
Jürgenstein, Anton Minu mälestused I - II
Palgi, Danile Murduvas maailmas: mälestusi I - III
Jalakas, Inger Pea vastu, mamps!
Torjus, Aleksander Sina ei pea mitte imestama
Sarapuu, Jaak Uru kummalised seiklused muistses Eestis

Kommentaare ei ole:

NB!

  RAAMATUKOGU 27. MÄRTSIL SULETUD OLEN KOOLITUSEL VABANDAN