teisipäev, märts 12

Mõtteid emakeelest

Alustuseks väike ülevaade emakeelepäevast SIIT.

Olen täiesti nõus arvamusega, et  peame  hoidma ning väärtustama oma emakeelt ning õppima nii kirjalikku kui ka suulist eneseväljendust. Viimasel ajal olen märganud, et  rahvale teeb muret eesti keele õigekiri, muutunud kirjakeele reeglid tekitavad segadust ning vahel isegi vaidlusi. Toon siia paar veebilehte, kust vajadusel kirjutamisel abi otsida ning ennast kontrollida. Kahtluste korral võtke lahti   ÕS või minge kohe EKI.ee lehele.
Rääkides emakeelest, läheb mu mõte mingil põhjusel kohe meie kodumaisele kirjandusele. Viimati lugesin Peeter Sauteri "Ära jäta mind rahule :  a love story", tõesti,  väga veider kirjateos. Ma ei julgegi öelda, mida ma sellest tegelikult arvan, aga väga tahaks teada, mis mõtteid see teistes lugejates tekitas.

Lihtsalt tekkisid väikesed mõttemõlgutused emakeelepäeva eel.

 Hoidkem siis meie emakeelt ning lugege ikka raamatuid. Veelgi toredam on see, kui  avaldate loetu kohta  oma arvamust ning soovitate midagi põnevat ja head ka teistele.

Kuna seekord olen emakeelepäeval koolis, siis  raamatukogus kahjuks ei tule antud teemal üritust, kuid ärge muretsege, aprillis on üht -teist plaanis, millest teavitan, kui kõik on kindel.

Pidage veel viimastele külmadele vastu, kevad pole enam kuigi kaugel.

Kommentaare ei ole:

Uued raamatud

 Arikainen, Ene "Karulauk minu aias ja köögis" Azojan, Tiina "Metsavend Erich Jerlet" Lattu, Kaisa "Hambaarsti po...