esmaspäev, veebruar 11

Kohtumine Elurikkusega

Riigikogu valimised 2019 on kohe-kohe käes ning toimumas on aktiivne valimisagitatsiooni aeg.
Vahastu rahvaga käis kohtumas Elurikkuse erakond Meiega jagasid oma  erakonna vaateid ja põhimõtteid  Artur Talvik, Heli Piisang ja Eha Metsallik
  Elurikkuse teemad on  aktuaalsed. Räägiti meie metsadest, keskkonnast, julgeolekust (päästeametist), kogukondade tugevusest /õigustest jne.
Jääb vaid loota, et Elurikkuse väärt mõtetel on edu ja vastupidavust.


 Poliitilised jutud aetud, vahetasime raamatukogutoa tarekese saali vastu.  Soovisime õnne ja tervist Ants Tekkole ning jätkasime arutelusid Eha Metsalliku kaetud kohvilaua taga.

 Suur tänu Erikale, kes aitas  kokkusaamist korraldada 😊. Olen jalaluumurruga haiguselehel ning aktiivsest tööelust eemal.   Millal tööle tagasi - seda täpselt ei tea, kuid ma olen alati olemas. Helistage julgelt ning küll me midagi välja mõtleme.
Olen väga tänulik mulle osutatud abi ja heade soovide eest😊


Kohtumisi ja kokkusaamisi tuleb veelgi, aga kõigest järgemööda. Jälgige infot.

Tänud kõigile, hoidke end libedate teede  ja gripi eest.



Palju õnne Antsule!



Kommentaare ei ole:

Uued raamatud

 Arikainen, Ene "Karulauk minu aias ja köögis" Azojan, Tiina "Metsavend Erich Jerlet" Lattu, Kaisa "Hambaarsti po...