teisipäev, aprill 1

Raamatule

Uued raamatud ootavad lugejaid.
Raamatu sisuga tutvumiseks klikkige kaanepildi all olevale teose pealkirjale.

Tiiu Laurimaa raamat "Maa sool : nõukogudeaegsest koolielust Raplamaal".
Siit leidub äratundmisrõõmu ja mälestusi pajudele.
Vahastu algkool

Vahastu koolipere 1920



Kord olin ma printsess
Pascarl, Jacqueline "Kord olin ma printsess"
Meie Evelin. Bibliograafiline biograafia
Tammer, Enno "Meie Evelin"
Minu Bulgaaria. Magusad tomatid ja hapud viinamarjad
Balõnski, Janek "Minu Bulgaaria"
Minu mustrid heegeldamiseks
Tammis, Irina "Minu mustrid heegeldamiseks"
Saatuse mäng
Ingemarsson, Kajsa "Saatuse mäng"
Stalini murtud nina
Yelchin, Eugene "Stalini murtud nina"
Taluperemeeste hoidised
"Taluperemeeste hoidised"
Tuuletallaja
Konks, Siiri "Tuuletallaja"
Tüdruk keldris
Hall, Allan "Tüdruk keldris"

Hädamaandumine
Reet Kudu "Hädamaandumine"

Veel on aega
Erik Tohvri "Veel  on aega"
Ühe elu killud
Tuule Lind "Ühe elu killud"









Kommentaare ei ole:

Aprillikuu tegemised

Sel ajal, kui meie lugejatega soojas toas kevadiste toimetuste ja kohalike uudiste üle arutasime, tegi meespere väljas kõvasti tööd. Valmis ...