reede, märts 17

Öölugemine Kaiu Põhikoolis

16. märtsil toimus Kaiu Põhikoolis 1 - 4 klassi õpilaste öölugemine, eestvedajateks algklasside õpetajad. Antud üritusse olid   kaasatud ka Kaiu valla raamatukogutöötajad.  Öölugemisel osalemine polnud meile esimene  kord, seega oli olemas väike kogemus.

Selleks, et lastel huvitavam ning meie tegevus tõhusam, jaotasime ülesanded omavahel ära. Elerin korraldas lastele mängud ning Külli ja mina lugesime raamatuid.
Lugemishuvilised olid end jaganud  kahte rühma, kus esimesele rühmale luges Külli Mika Keräneni raamatut "Varastatud oranz jalgratas" ning mina lugesin teisele rühmale Andreas Schlüteri raamatut "Laste linn".

Kuna tegemist oli ikkagi öölugemisega, siis oli ka lastel oma lemmikraamatud kaasas. Seetõttu juhtuski nii, et ka lapsed soovisid oma raamatutest meile mõned katked ette lugeda.
Suur oli minu üllatus, kui nägin enda ees tõelisi raamatusõpru ja lugemise fänne.

Loomulikult mahtus öölugemisse veel mitmeid teisigi huvitavaid tegevusi, mida me ise paraku vaatama ei jõudnud.
Mina lugemas. Pildistas Külli Kahl.

Aitäh Kaiu Põhikooli algklasside õpetajatele, toredatele lastele ning mõnusatele kolleegidele.

Kohtumiseni järgmisel aastal 😊


Rohkem fotosid  SIIN.

Kommentaare ei ole:

Uued raamatud

 Arikainen, Ene "Karulauk minu aias ja köögis" Azojan, Tiina "Metsavend Erich Jerlet" Lattu, Kaisa "Hambaarsti po...