kolmapäev, aprill 19

Lugeja raamatusoovitus

SAAD KÕIK, MILLEST LOOBUD pilt
Tommy Hellsten "Saad kõik, millest loobud"
....
Kas tugevus on nõrkuse puudumine? Või sünnib tugevus sellest, et nõrkust eitatakse? Kas on võimalik, et tõeline tugevus sünnib nõrkusest ja tugev on see, kes ei häbene oma nõrkust?

Hea mulje jätmisel on küsimus selles, et inimene kujundab endast mingi positiivse kuvandi, millest on kõrvaldatud igasugune häiriv ebatäiuslikkus, kohmakus, abitus, stiiliväärtused ja nõrkus...

Inimesed kätkevad endas kurbust ja viha, kadedust, kibedust ning solvumist. Enamik inimesi kannab endas rahuldamata lähedusevajadust. Paljude jaoks on armastuse puudumine näriv valu, millega nad ärkavad igal hommikul ja lähevad magama igal õhtul. Paljude jaoks on ka elu mõte valus küsimus. Milleks ajada end igal hommikul üles ja minna tööle, kui ma pole seda tööd ise valinud ja olen juba aastaid kahelnud, kas see mulle üldse meeldib. Milleks ma üldse elan? Kes ma tegelikult sisimas olen?....Miks on raha alati nii vähe? Miks ma ärkan keset ööd ja mõtlen tööasju jne.

Miks need küsimused tekivad ja mida need tähendavad? Kas tegu on lihtsalt õnne saboteerivate kõrvalhäältega, mis tuleks maha suruda kui ebaoluline ja pealetükkiv segaja?

Palju huvitavaid elu paradokse Tommy Hellsteni raamatust "Saad kõik, millest loobud".
Saadaval ka Vahastu raamatukogus.

Kuulakem ikka oma lugejaid 😊



Kommentaare ei ole:

Uued raamatud

 Arikainen, Ene "Karulauk minu aias ja köögis" Azojan, Tiina "Metsavend Erich Jerlet" Lattu, Kaisa "Hambaarsti po...